Kooli eesmärgid

Eesmärgid 2016/17

Eestvedamine ja juhtimine


  • Kooli juhtimisstruktuur on optimeeritud (kahe õppealajuhataja ametikoha loomine)
  • Õpetajate juhtimisse kaasamiseks on  loodud võimalused
  • Kooli dokumentatsioon on ülevaadatud ja täiendatud (SH kord, eneseanalüüsi vormid, tagasiside küsimustikud)
  • Õpilaste ja õpetajate tunnustamise süsteem on uuendatud („Aasta õpetaja“ statuudi ülevaatamine, „Parim gümnasist“ statuudi ülevaatamine)
  • Tallinna Pae Gümnaasiumi 60.aastapäeva üritused ettevalmistatud
  • Kooli arengukava 2015-2017 täitmise analüüs ning 2018-2020 koostamine
 
Personal

  • Personalil on keskne roll kooli põhiväärtuste kandmisel õpilastele ja kogu kooliperele
  • Õpetaja professionaalne areng toimub kogemuste jagamise kaudu (konverents „Õpetajalt õpetajale“, LAK-õppe koolitus, IKT, HEV koolitus, tundide külastused, kolleegidelt õppimine)
  • Mentorluse süsteem on ülevaadatud ning efektiivselt toimiv
  • Motivatsioonisüsteem on personalile selge ja vastuvõetav
  • Õpetajaabid toetavad õppe- ja kasvatuse protsessi (sotsiaalne töökoht)
Ressursid

  • Õppeaasta majandustegevuse kava toetab arengukava täitmist
  • Saavutatud omatulu tase on säilitatud
  • Kooli ruumid on sisustatud  vastavalt töökeskkonna nõuetele
  • Koolis toimib ressursside säästlik kasutamine
  • Kooli infotehnoloogiline taristu on täiendatud
  • Infoliikumise korraldamisel lähtutakse põhiliste huvigruppide  ettepanekutest
  • Toimub efektiivne koostööd Linnavalitsuse ja Haridusametiga kooli füüsilise keskkonna parendamiseks (juurdeehitus)

Huvigrupid ja koostöö

  • Kooli ja vanemate koostöö on juhitud, sh hoolekogu ja lastevanemate kooli kaudu
  • Partneritega tegevusvaldkonnad on laiendatud (kutse- ja kõrgkoolid), olemasolevad hoitud, uued leitud
  • Toimub kogemuste vahetamine partnerkoolidega kohalikul ning rahvusvahelisel tasemel (LAK, projektitegevus)
  • Koolitegevuse kajastamine meedias aitab kujundada ja hoida positiivset kooli mainet

Õppe- ja kasvatustegevus

  • Õppetöö planeerimisel lähtub kool MÕKi põhimõtetest
  • Kooli õppekava uuendamine arvestab kool prioriteete hariduspoliitikas – elukestvaõppe strateegia, karjääri kujundamine
  • Keelekümbluse põhimõtteid  juurutatakse kogu kooli ulatuses
  • Õppetöö korraldus arvestab iga õpilase arengut, tuginedes kujundava hindamise põhimõtetele
  • Lõimitud aineõppesse ja keeleõppesse on kaasatud venekeelsed põhikooli ja gümnaasiumiastme klassid
  • Uurimis- ja praktilise tegevuse korraldamine arendab õpilaste loovust ja ettevõtlikust
  • On rakendatud meetmed õpilaste ja õpetajate motiveerimiseks olümpiaadidel osalemiseks
  • Jätkub IKT pädevuste arendamine ja rakendamine õppetöösse
d vanemate rahulolu